Press Clipping

Novosti iz Press clippinga

Nama ništa ne promakne

U jeku brojnih napisa vezanih za Coca – Colu i Römerquelle, javile su se objave o energetskom napitku PRIME na hrvatskom tržištu. [...]

Barometar trgovačkih lanaca – rujan 2020.

Analiza medijskog publiciteta trgovačkih lanaca u Hrvatskoj donosi rezultate o kojim se trgovačkim lancima u rujnu najviše pisalo, te u kojim kontekstima.[...]

PR/MARKETING/MEDIJI

Tjedni pregled događanja i najave iz svijeta marketinga i PR-a[...]

PR MARKETING MEDIJI

Tjedni pregled događanja u svijetu pr-a, marketinga i medija[...]

PR MARKETING MEDIJI

Mjesečni pregled događanja u svijetu pr-a, marketinga i medija[...]

Pauza

Idući članak izlazi 21. kolovoza[...]

PR, MARKETING I MEDIJI

Pregled događanja i zanimljivosti iz svijeta marketinga, pr-a i medija[...]

PR, MARKETING I MEDIJI

Tjedni pregled najvažnijih vijesti sa područja pr-a,l marketinga i medija[...]

Brand vs. private label u oglasima trgovačkih lanaca

Najviše oglasa u tiskanim medijima u prosincu imao je Tommy, ukupno 41, a slijedi ga Interspar s 31 oglasom. Po 29 oglasa objavili su Konzum i Lidl. Kaufland je zakupio 13 oglasa, a Plodine četiri. [...]

Nova usluga - TV media report

Želite li biti dodatno informirani o aktualnim vijestima središnjih dnevnika nacionalnih TV kuća? Za vas imamo potpuno novu uslugu - TV media report![...]

Digitalne zgodbe Press clipping

Snijeg i loše vrijeme nisu nas spriječili u ponedjeljak, 12. veljače da se uputimo u Ljubljanu i sudjelujemo u Digitalnim zgodbama Press clipping, konferenciji koju su organizirali naši kolege iz Slovenije. Vrijeme je brzo prošlo uz zanimljive prezentacije, druženje i razmjenu dojmova s kolegama. [...]

MALA ŠKOLA ANALITIKE

Srijedom od 10.00 do 12.00 sati analitički tim Press clippinga Vas očekuje na Facebooku. Vi pitate mi odgovaramo![...]

ANALITIČKI DETEKTIV

Analitički detektiv nova je usluga u formi preglednog izvještaja o određenom subjektu i/ili događaju ili više njih za razdoblje koje izaberete sami.[...]