Pr, Marketing i Mediji

Novosti iz Press clippinga

Natrag na Novosti iz Press clippinga

Pr, Marketing i Mediji

Predstavljena je Nacionalna inovacijska platforma zamišljena kao ključno mjesto za razmjenu podataka, ideja, projekata i iskustava stručnjaka i znanstvenika koji se bave istraživanjem i razvojem. Više na: lider.media

Marin Medak u suradnji sa Spanom radi na nezavisnoj platformi za naručivanje hrane. Više na: netokracija.com

Tvrtka Spona Code dobila je nagradu Open Spotlight u kategoriji „Engine of Change“ za rezultate i utjecaj koji je postignut primjenom MAMFORCE metode. Više na: novac.jutarnji.hr

Novu kreativnu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo je čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih kampanja koje su do sada mjerene, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos. Više na: jatrgovac.com

Hrvatska kao atraktivna destinacija za poslovni turizam krasi naslovnicu specijaliziranog časopisa Punto Mice, u sklopu kojega je objavljena i reportaža na 11 stranica o hrvatskim kongresnim destinacijama, Zagrebu, Dubrovniku, Splitu i Istri, odnosno o novitetima iz hrvatske kongresne industrije u vidu obnova starih, ali i izgradnje novih kongresnih kapaciteta. Više na: cromoda.com

Radio Rojc, pulski community radio koji je dosad djelovao kao internetska postaja, uskoro će emitiranje online zamijeniti radiofrekvencijskim prijenosom. Više na: kulturpunkt.hr

Direktor i član uprave 24sata Boris Trupčević od 31. prosinca odlazi s čela te kompanije, na njegovo mjesto dolazi dosadašnji član uprave Zoran Turković kojem će se u upravi pridružiti glavni urednik 24sata Goran Gavranović. Više na: hnd.hr

Vlasnici NoveTV i Telemacha (bivši Tele2) žele stvoriti “Amazon” za Hrvatsku i regiju: Shoppster! Više na: netokracija.com

Foto:

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!