PR Mediji i Marketing
Marina Čulić Fischer, glavna direktorica agencije Dialog komunikacije, o odnosima s javnošću na sjecištu biznisa, politike i društva govorila je gostujući u emisiji Kultura komuniciranja Kuka na poslovni.fm
Direktor hrvatskog ureda Graylinga, Robert Škunca, za ictbusiness.info govorio je o pet marketinških i komunikacijskih trendova za vrijeme COVID-19 pandemije.
Kako prodavati pivo kad nema glavnog prodajnog kanala, street food i glazbenih festivala. Malezijski Tiger Beer ponudio je rješenje koje je dalo misliti marketinškoj industriji. Izvor: plavakamenica.hr
Vodeće švicarske digitalne agencije Isobar Švicarska i Namics - A Merkle Company, koja od 2014. godine posluje na tržištu Republike Srbije, organizacijski su se spojile u jednu kompaniju i od siječnja 2021. će poslovati pod imenom Merkle. Izvoer: seebiz.eu
Saborski Odbor za informiranje, informatizaciju i medije u srijedu je prihvatio zaključak kojim se pozivaju pružatelji medijskih usluga i elektroničkih publikacija da donesu vlastite kodekse o sprječavanju govora mržnje. izvor: otvoreno.hr
Općinski list Naša Kostrena dobio je svoj portal istoimenog naziva. Uz dosadašnji tiskani oblik koji se objavljivao dinamikom tri do četiri puta godišnje gotovo od osnutka Općine, portal nasakostrena.hr njegova je nova inačica .
Foto:
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)