Hrvatske tvrtke izlažu u Kolnu: Anuga - prilika za nova partnerstva

Foto: hgk
Na međunarodnom sajmu prehrambene industrije Anuga, koji se održava u Kölnu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, na nacionalnom štandu predstavlja se 12 domaćih tvrtki. S oko 8.000 izlagača iz 110 zemalja i izložbenim prostorom od 290.000 m², Anuga 2025 najveće je izdanje u povijesti ovog događaja, na kojem se očekuje više do 140.000 posjetitelja iz gotovo 200 zemalja.
Hrvatske tvrtke po 10. put izlažu na zajedničkom štandu, a ove godine to su Pelagos Net Frama, Jadran tuna, Nutrifit Food, Solana Nin, Apimel, Vivita, Orgula grupa, Fanon, Kraš, Pekar Tomo, American Donut i Avem.
Jelena Đugum, direktorica Sektora za poljoprivredu HGK, ističe kako nema boljeg kanala za predstavljanje proizvoda na globalnom tržištu od sudjelovanja na renomiranim sajmovima poput Anuge, koji je uz SIAL Paris, najveći sajam prehrambenih proizvoda u Europi.
"Uz povećanje produktivnosti domaće primarne poljoprivredne proizvodnje i prerade, ne samo da možemo povećati samodostatnost u proizvodnji već možemo povećati i izvoz. S obzirom na to da imamo kvalitetne i inovativne proizvode prehrambene industrije, itekako postoji prostor za smanjenje velikog vanjskotrgovinskog deficita u segmentu poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, koji je u prošloj godini premašio 2,4 milijarde eura", istaknula je Đugum.
Nastup domaćih tvrtki na međunarodnim sajmovima i ove godine pomaže Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, sredstvima iz Programa za sufinanciranje organiziranog nastupa hrvatskih gospodarstvenika na velikim međunarodnim sajmovima i natjecanjima u inozemstvu za razdoblje od 2024. do 2026. godine.
Tvrtka Fanon na sajmu predstavlja svoj mladi brend Petriana vrhunskih hladno prešanih ulja uljane repice, suncokreta i lana, što im je prvi iskorak u food segment.
"Gradimo kontakte s distributerima i partnerima diljem Europe i svijeta. I na ovaj način potvrđujemo posvećenost kvaliteti, održivosti i lokalnoj proizvodnji te jačamo imidž Petriane kao proizvoda koji spaja tradiciju i suvremene prehrambene trendove", izjavio je Dejan Varga, direktor upravljanja strateškim proizvodima u Fanonu i zahvalio HGK na podršci i organizaciji zajedničkog nastupa na sajmu.
Impresivni sajamski koncept Anuge omogućava izlagačima i posjetiteljima da dožive raznolikost prehrambene industrije na 10 specijaliziranih sajmova pod jednim krovom. Jedan od njih je Anuga Fine Food s oko 4.300 izlagača i 135 grupnih štandova, što je njegovo najveće izdanje do sada i potvrda da delikatese, gurmanske i osnovne namirnice dobivaju na značaju na tržištima diljem svijeta.
"Sajam je za nas velika prilika za uspostavljanje novih poslovnih kontakata i izvoznih ugovora te za susret s postojećim partnerima. Potencijalnim partnerima nudimo našu ručno branu ekološku sol te visokokvalitetne i prirodne soli, koje odgovaraju zahtjevima stranih tržišta“, izjavila je Sanja Stamenić Oštrić, direktorica marketinga i razvoja tržišta u Solani Nin.
"Dosadašnji nastupi otvorili su nam nova partnerstva i dodatno učvrstili našu prisutnost na izvoznim tržištima. Sajmovi pružaju nezamjenjivu priliku za izravan kontakt s kupcima i ključnim dionicima, a prezentacija proizvoda uživo omogućuje potpun osjetilni doživljaj koji je posebno važan u konditorskoj industriji. Na ovaj način, uz kvalitetu naših proizvoda, istodobno promoviramo i hrvatsku prehrambenu industriju te gospodarstvo u cjelini", komentira Vjekoslav Saraga iz Odjela internacionalnog izvoza Kraša.
Sa 650 izlagača, od čega je 93 posto inozemnih, Anuga Frozen Food najveći je svjetski sajam industrije smrznute hrane. Hrvatska ima svoj nacionalni štand u sklopu ovog segmenta sajma, na kojem izlažu Pekar Tomo, American Donut i Avem.
"Predstavljamo naše inovacije koje potvrđuju predanost kvaliteti, svježini i prilagodbi zahtjevima modernog tržišta. Poseban naglasak stavljamo na easy-to-use asortiman proizvoda namijenjenih kako HoReCa kanalu tako i retail kupcima. Sajmovi poput ovog prilika su za neposredne povratne informacije, testiranje inovacija i jačanje prepoznatljivosti našeg brenda na međunarodnoj sceni", kaže Domagoj Radić, izvršni direktor tvrtke Pekar Tomo.
Avem na sajmu izlaže smrznuti asortiman pekarskih proizvoda koji je sve više zastupljen na tržištu. "Sudjelovanje na Anugi za nas je izuzetna prilika za predstavljanje novim partnerima i širenje na međunarodnom tržištu. Očekujemo nova poslovna povezivanja, ali i dodatnu vidljivost hrvatskih proizvoda na zahtjevnom tržištu", istaknula je Marijana Pavlović Puljić, direktorica Avema.
Potencijal za širenje na nova tržišta ima i American Donut koji prvi put sudjeluje na sajmu u Kölnu. "Naš nastup predstavlja važan iskorak na strana tržišta te priliku da predstavimo našu ponudu gotovih zamrznutih jela široj poslovnoj publici. Vjerujemo da će naši proizvodi privući pažnju kupaca i partnera zahvaljujući kvaliteti, praktičnosti i inovativnosti", izjavila je Sara Šteko, direktorica American Donuta.
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)