Rimac Grupa, INA i PLIVA na vrhu liste najpoželjnijih poslodavaca u prerađivačkoj industriji

Vijesti

Natrag na Vijesti

Rimac Grupa, INA i PLIVA na vrhu liste najpoželjnijih poslodavaca u prerađivačkoj industriji

Foto: Image by Gerd Altmann from Pixabay

Brojne mogućnosti za profesionalni napredak i dobri međuljudski odnosi glavni su razlozi njihove atraktivnosti, potvrdilo je ovogodišnje istraživanje Poslodavac prvog izbora.

Prema istraživanju, Prema istraživanju Poslodavac prvog izbora, provedenom tijekom 2024. godine na uzorku većem od 34 tisuće ispitanika, Rimac Grupa, INA – Industrija nafte te PLIVA Hrvatska istaknuli su se kao najpoželjniji poslodavci u prerađivačkoj industriji u Hrvatskoj!

Rezultati istraživanja odražavaju želje i očekivanja radnika, odnosno pokazuju u kojim bi tvrtkama ispitanici najradije nastavili svoju karijeru kada bi mogli slobodno birati.

Poslodavci prvog izbora 2024.

Rb

Ime poslodavca

1

Rimac Group

2

INA – Industrija nafte

3

PLIVA Hrvatska

4

Atlantic Grupa

5

Coca – Cola HBC Hrvatska

6

Jadran – Galenski laboratorij

7

Končar

8

Podravka

9

Kraš

10

Siemens

Brojne prilike za profesionalni razvoj

Kako bismo bolje razumjeli što razlikuje najpoželjnije poslodavce od ostalih, ispitanike smo zamolili da izdvoje do tri ključna čimbenika koja, prema njihovom mišljenju, idealan poslodavac treba imati.

Najveći broj ispitanika, njih 50%, kao najvažniji kriterij istaknuo je mogućnosti za profesionalni napredak. Na drugom mjestu našli su se kvalitetni međuljudski odnosi (41%), dok je sigurnost radnog mjesta zauzela treće mjesto s 37% glasova.

Među ostalim važnim čimbenicima, ispitanici su posebno naglasili korektan odnos nadređenih prema zaposlenicima, dobar imidž tvrtke te ravnotežu između poslovnog i privatnog života.

Razlozi atraktivnosti poslodavaca prvog izbora

Ostati ili otići? Promjena poslodavca iz perspektive radnika

Gotovo polovica ispitanika (47%) koji su kao poslodavca prvog izbora naveli tvrtku iz prerađivačke industrije često razmišlja o promjeni posla, što je u skladu s rezultatima ukupnog uzorka (46%). Još 41% ispitanika navodi da o toj mogućnosti razmišlja povremeno, dok 12% uopće ne razmišlja o promjeni poslodavca.

Razmišljate li o promjeni poslodavca?

Zanimljivo je, međutim, da oni koji već rade kod svog idealnog poslodavca iz prerađivačke djelatnosti značajno rjeđe razmišljaju o odlasku. Naime, čak 36% njih uopće ne razmatra promjenu posla, dok tek 11% često razmišlja o toj opciji.

Ovi podaci jasno sugeriraju da rad kod željenog poslodavca ima snažan pozitivan utjecaj na zadovoljstvo i lojalnost zaposlenika.

Što zaposlenici zaista cijene od beneficija?

Ispitanici koji su kao poslodavca prvog izbora odabrali tvrtke iz prerađivačke undustrije, najveću vrijednost pridaju sljedećim pogodnostima: bonusima za izvanredna postignuća, fleksibilnom radnom vremenu, naknadi za putne troškove, mogućnostima stručnog usavršavanja te plaćenim zdravstvenim uslugama koje nadilaze osnovni paket.

S druge strane, najmanje važnima ocijenjene su pogodnosti poput bonusa za preporuke, subvencioniranja kulturnih i sportskih aktivnosti te financiranja opuštajućih sadržaja, poput wellnessa.

O istraživanju:

Istraživanje o poslodavcima prvog izbora proveo je Alma Career Croatia putem portala MojPosao na uzorku od više od 34.000 ispitanika tijekom 2024. godine. Istraživanje se provodi na godišnjoj razini dvadesetu godinu za redom.

Važno je napomenuti, istraživanje se temelji isključivo na percepciji ispitanika o samim tvrtkama i njihovom slobodnom izboru (u istraživanju NISU unaprijed ponuđeni nazivi tvrtki). Cilj istraživanja bio je saznati koji su, i zbog čega, poslodavci na hrvatskom tržištu rada najatraktivniji općoj javnosti te istaknuti one koji su najviše napredovali.

Od ispitanika se tražilo da imenuju (redom) tri svoja poslodavca prvog izbora (tj. poslodavca "prvog", "drugog" i "trećeg" izbora). Bodovalo se tako da su poslodavci "prvog" izbora dobili 3 boda, "drugog" izbora 2 boda i "trećeg" izbora 1 bod te se na temelju toga izračunavao ukupan poredak poslodavaca.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!