Turistička sezona na horizontu: Rast interesa radnika iz Hrvatske i regije za sezonske poslove

Foto: Pixabay
Sezonac.hr, najveći online sajam poslova u turizmu i sezoni, ponovno je izazvao velik interes, ne samo među domaćim kandidatima već i među radnicima iz regije, a rast broja prijava na otvorene pozicije je naglasio sve veću potražnju za sezonskim radom.
Ulazak u veljaču za turistički i ugostiteljski sektor znači samo jedno – intenzivnu potragu za radnom snagom za nadolazeću sezonu. U tom kontekstu, Sezonac.hr, najveći i najposjećeniji online sajam poslova u turizmu i sezoni, iznova je povezao tisuće kandidata u potrazi za poslom s poslodavcima kojima su potrebni kvalitetni zaposlenici.
Ovogodišnji sajam, u organizaciji Alma Career Croatia, međunarodne tvrtke poznate po brendu MojPosao, održan je od 28. siječnja do 6. veljače.
Više od 150 oglasa i prilike za stalno zaposlenje
Na sajmu je sudjelovalo 26 uglednih poslodavaca, među kojima su se istaknuli vodeći trgovački lanci, hotelske kuće i ugostiteljski objekti. Tijekom trajanja sajma, posjetitelji su imali priliku birati između više od 150 otvorenih natječaja za posao, od kojih su mnogi bili vezani uz sezonske poslove u turizmu, dok je značajan broj oglasa nudio i mogućnost stalnog zaposlenja nakon završetka ljetne sezone.
Sve veći interes za sezonske poslove
Sajam je i ove godine ostvario izvanredan odaziv, s više od 170.000 posjeta i više od 800.000 pregleda stranica. Također, zabilježeno je više od 9.500 prijava kandidata na oglašena radna mjesta, što predstavlja rast od približno 20% u odnosu na prethodnu godinu i ukazuje na sve veći interes kandidata za sezonske poslove.
Osim domaćih radnika, Sezonac.hr je privukao i veliki broj posloprimaca iz regije, pri čemu su najaktivniji bili kandidati iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Sjeverne Makedonije i Njemačke.
Najtraženija zanimanja u turizmu
Analiza objavljenih oglasa pokazala je da su najtraženiji sezonski radnici u Hrvatskoj kuhari, pomoćni kuhari, konobari, prodavači, sobari/sobarice, čistači/čistačice te recepcionari. Istovremeno, upravo su ti poslovi izazvali i najveći interes kod kandidata, potvrđujući trend stabilne potražnje u turističkom sektoru.
Na sajmu su sudjelovali:
Valamar, Maistra, Lidl, Jadranka trgovina, Le Méridien Lav, dm, Tommy, Radisson Blu Resort & Spa – Hotel Split, Jamnica, Hoteli Cavtat Remisans Hotel Group, Bluesun Hotels & Resorts, Aminess, Jadran, Lush, Falkensteiner, Rudan, Tifon, Bestsolution, Jadranka turizam, Arena Hospitality Group, Pine Beach Pakoštane, Cresanka, Marina & Hotel Nautica, Petrol, Hotel Vila Rova i Hotel Pinija.
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)