Sedam dobitnika nagrade za poslovnu komunikaciju EPL Award

Vijesti

Natrag na Vijesti

Sedam dobitnika nagrade za poslovnu komunikaciju EPL Award

Foto: pr

OPG Gala, Specijalna bolnica Sv. Katarina, Sveučilište Algebra, udruge Crveni nosovi i Zaklada Solidarna, Mplus/Bosqar Invest i Končar, prvi su dobitnici nagrada za izvrsnost poslovne komunikacija u 2024. godini - EPL Award. Time je hrvatska poslovna zajednica postala bogatija za sedam dobitnika vrijedne nagrade za poslovnu komunikaciju koja je najboljim finalistima, uz prisustvovanje brojnih predstavnika poslovne zajednice, uručena danas u velikoj dvorani Matice hrvatske u Zagrebu.

Dobitnici EPL Award nagrada koji su svojim postignućima i pozitivnim doprinosom ostvarenim temeljem upravljane i strateški vođene komunikacije ostvarili potrebnu točku razlike i poziciju na tržištu, stvarajući dodatnu vrijednost za razdoblje koje dolazi su:

OPG Gala u kategoriji Mali i mikro poduzetnik

Crveni nosovi i Solidarna u kategoriji Udruga

Specijalna bolnica Sveta Katarina u kategoriji Srednji poduzetnik

Mplus/Bosqar Invest u kategoriji Inovativna poslovna komunikacija

Sveučilišta Algebra u kategoriji Institucija i

Končar Grupa u kategoriji Veliki poduzetnik.

U sklopu dodjele nagrada održan je i panel razgovor pod nazivom „Quo vadis Hrvatska: Poslovna komunikacija jučer, danas, sutra“ na kojem su, uz moderatorsku palicu Gordane Gelenčer, govorili John Gašparac, partner u odjelu za reviziju i računovodstvo PwC Hrvatska, vodeći partner za PwC Slovenija, dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica, Katedra za marketing, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija Končara, Iva Ušćumlić, voditeljica Programa za razvoj Zaklade Solidarna i Antonija Lončar, direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti Ericsson Nikola Tesla. Tom prilikom još jednom je istaknuta bitnost strateške poslovne komunikacija za poslovni uspjeh, koliko su tvrtke i sustavi spremni mijenjati se i ulagati u komunikaciju danas, dok razgovora na temu uloge digitalnih alata i potencijalnih opasnosti umjetne inteligencije također nije nedostajalo.

Jedinstvenu, prvu takvu big eye" nagradu koja promiče izvrsnost u strateški vođenoj komunikaciji utemeljili su prvi poslovni radio PoslovniFM i Agencija IMC, a prepoznale su je brojne kompanije, vodeće osobe iz poslovnog svijeta, partneri i sponzori, potvrđujući da je riječ o nagradi koja je uistinu karika koja nedostaje u suvremenom poslovnom strateškom komuniciranju.

EPL Award od danas tako i službeno postavlja nove standarde u prepoznavanju važnosti strateške poslovne komunikacije i njezinog doprinosa razvoju poslovnih i društvenih vrijednosti.

Posebna uloga pripala je stručnom žiriju, koji 15 članova, a čine ga ugledni stručnjaci različitih poslovnih profila - stručnjaci za komunikaciju, profesori sveučilišnih i visokoškolskih institucija, novinari i urednici, predstavnici poslovne zajednice i predstavnici institucija - dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica u trajnom izboru, Katedra za marketing Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, ujedno i predsjednica žirija, prof. dr. sc. Božo Skoko, redoviti profesor strateškog komuniciranja na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te suutemeljitelj Millenium promocije, prof. dr. sc. Danijel Labaš/PhD, pročelnik Sveučilišnog odjela za komunikologiju, Hrvatsko katoličko sveučilište, prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović, Fakultet političkih znanosti, Nensi Blažević, novinarka i predavačica na Fakultetu političkih znanosti, Boris Mišević, reporter RTL-a Hrvatska, Željko Kardum, urednik IMS, HRT, Ankica Mamić, vlasnica Agencija IMC, Krešimir Macan, direktor i vlasnik Manjgura agencije za odnose s javnošću, Sandro Kraljević, magistar psihologije, Saša Cvetojević, poduzetnik i investitor, Duško Ćurlić, radijski i televizijski voditelj, Marko Rakar, savjetnik, mr. spec. Tanja Pureta, mag. psych., vlasnica i direktorica poduzeća Ramiro d.o.o. te Darko Buković, osnivač i glavni urednik Poslovni FM.

„Svi ovogodišnji dobitnici kroz primljenu nagradu imaju vrijednu i relevantnu potvrdu da u komunikacijskom dijelu svog poslovanja rade izvrstan posao te da jesu i mogu biti primjer drugima. Imaju priznanje da na komunikaciji grade točku razlike i da imaju vrijedan kapital kojim znaju upravljati, da imaju komunikaciju s potpisom, komunikaciju u koju su utkane sve njihove vrijednosti“, istaknuli su utemeljitelji nagrade Darko Buković i Nataša Cesarec Salopek te dodali da je nagrada priznanje za sve one koji prepoznaju vrijednost strateške komunikacije i vrijednost ulaganja u odnose sa svojim dionicima na sve turbulentnijem tržištu na kojem se okolnosti, kao i kanali i načini komunikacije, svakodnevno mijenjaju.

Dugoročni cilj EPL Award jest motivirati poslovne subjekte, partnere projekta i podupiratelje na promišljanje o važnosti strateške komunikacije, na njeno implementiranje u svakodnevno poslovanje, na dosljednost u njenoj primjeni te temeljem navedenog i ostvarenje očekivanih rezultata koji, suradnjom svih poslovnih dijelova i svih razina managementa i zaposlenih, ali i izgradnjom odnosa sa svim ključnim dionicima, daju očekivane rezultate.

„A da je tome tako potvrdili su svi oni koji su već sada prepoznali ovaj projekt pa zahvaljujemo svim našim dobitnicima, partnerima, članovima žirija, panelistima i sponzorima jer zajedno gradimo sjajnu priču u kojoj komunikacija doista ima svoj potpis“, istakli su utemeljitelji.

Premium partner EPL Award 2024. je HEP, srebrni Pevex, brončani Hrvatska pošta, a prijatelji projekta – PwC Hrvatska, Aroma Global 3, Heineken, Press clipping, Vina Papak, Maraska, Barcaffe, Catering Kvatrić, kao i medijski partneri Poslovni dnevnik i Točka na i media.

Više informacija o projektu, kategorijama nagrada i žiriju može se pronaći na www.eplaward.eu.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!