DANKO BADANJAK NA ČELU TVRTKE PROCTER & GAMBLE ZA HRVATSKU I SLOVENIJU
Foto: pr
Kompanija Procter & Gamble obavijestila je javnost o izmjenama u vodstvu tvrtke za područje Hrvatske i Slovenije. Na poziciju generalnog direktora za Hrvatsku i Sloveniju nedavno je imenovan Danko Badanjak.
Danko Badanjak započeo je svoju karijeru u Procter & Gambleu prije 13 godina kao asistent u odjelu prodaje i odnosa s ključnim kupcima. Tijekom tog vremena kontinuirano se usavršavao na različitim pozicijama unutar kompanije, uključujući role područnog menadžera i voditelja tima za odnose s kupcima te komercijalnog voditelja za Hrvatsku i Sloveniju. Posljednjih pet godina razvijao je svoju karijeru na internacionalnoj razini u Budimpešti, u ulozi menadžera za planiranje i razvoj tržišnih strategija u kategoriji proizvoda za pranje posuđa na području središnje Europe, nakon čega preuzima poziciju direktora prodaje za sektor proizvoda za kućanstvo za središnju Europu, gdje je stekao izuzetna iskustva u suočavanju s izazovima i kriznim situacijama na tržištu. Sada, s brojnim iskustvima iza sebe, Danko Badanjak preuzima ulogu generalnog direktora Procter & Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju.
U svojoj novoj ulozi, Danko Badanjak će biti odgovoran za razvoj integrirane strategije koja će uključivati primjenu novih znanja u području maloprodaje, usmjeravanje prema krajnjim kupcima i praćenje novih tržišnih trendova. Njegova predanost kvaliteti i izvrsnosti te želja za izgradnjom jakih odnosa s partnerima čine ga idealnim za vođenje Procter & Gamblea u ovoj regiji.
„Glavni fokus kompanije Procter & Gamble uvijek su bili krajnji korisnici. Naša predanost superiornim proizvodima za široku potrošnju uključuje dugogodišnji rad na razvoju inovacija, prilagodbe pakiranja i aktivnosti na maloprodajnom tržištu, ali i vrijednosti koje nas vode na svim tržištima na kojima poslujemo. U Hrvatskoj i Sloveniji naš cilj će biti daljnje jačanje vodeće pozicije i potvrda povjerenja koje P&G uživa već godinama. Također ćemo se fokusirati na razvoj nove generacije lidera, autentičnih, s visokim integritetom te snažnim kapacitetom za izgradnju odnosa i dubokim razumijevanjem potrošača i tržišnih trendova. Vjerujemo da su takvi lideri ključ uspjeha, kako za nas kao organizaciju, tako i za naše partnere i krajnje korisnike“, izjavio je Danko Badanjak, direktor Procter & Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju.
U Hrvatskoj i Sloveniji brendovi Procter&Gamblea već godinama zauzimaju vodeće pozicije u svojim kategorijama među potrošačima na oba tržišta. Ariel, Pampers, Gillette, Oral-B, Pantene, Head&Shoulders, Jar, Always, Lenor i brojni drugi proizvodi su među vodećim robnim markama koje hrvatski i slovenski potrošači s povjerenjem koriste dugi niz godina i čije lokalne aktivnosti podržavaju kupnjom u partnerskim trgovačkim lancima.
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)