Isabella Rakonić u novoj kampanji Marc O Polo
Foto:
Svjetski brand Marc OPolo, sinonim za smart casual odjeću i apsolutni autoritet na tom području, ove godine slavi svoj 50. rođendan. Inovativna ideja koja je započela u Švedskoj na inicijativu trojice prijatelja, Rolfa Linda, Götea Hussa i Jerryja O, sa željom da pokrenu brand koji će stvarati odjeću inspiriranu vrhunskim prirodnim tkaninama u vrijeme kada se modna industrija sve više okreće umjetnim materijalima, rezultirala je današnjim međunarodnim uspjehom.
Povodom 50 godina branda Marc O"Polo, prvi je puta snimljena i kampanja u Hrvatskoj gdje glavnu ulogu ima poznata hrvatska blogerica Isabella Rakonić koja predstavlja najnovije outfite iz kolekcije Marc O"Polo proljeće/ljeto 2017.
Filozofija branda Marc O"Polo temelji se na visoko kvalitetnim materijalima, prirodi kao vječnoj inspiraciji i silueti koja je moderna, slobodna i uvijek svoja. Ljepota onoga koji nosi Marc O"Polo odjeću leži u jednostavnosti, prirodnim materijalima, originalnim krojevima i jedinstvenom stilu, baš kao i kod Isabelle Rakonić u novoj kampanji.
Marc O"Polo žena neopterećena je prolaznim trendovima, ima jasan stav u životu i kreira bezvremenski stil koji je istovremeno suvremen i prilagođen njezinim dnevnim potrebama. Isabella u kampanji kreira odjevne kombinacije koje su svakoj modernoj ženi dobro poznate te vlastitim odabirom outfita čini Marc O"Polo priču osobnom.
Follow your nature glavna je inspiracija dizajnerskog tima branda Marc O"Polo u stvaranju odjeće koja je ugodna za nošenje zahvaljujući prirodnim materijalima, a opet komplimentira silueti žene koja je u pokretu 24 sata i želi biti lijepo odjevena.
T-shirt majice sa zanimljivim detaljima i natpisima, lepršave haljine, kroj muške košulje u ulozi ženstvene haljine, pastelne boje, chino hlače, platnene tenisice koje se odlično uklapaju u poslovne, ali i sportske outfite te predimenzionirane torbe samo su dio nove kolekcije koju možete potražiti u dućanima Marc O"Polo u Centru Cvjetni te u centru Westgate Shopping City.
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)