AMA Group – novo ime regionalno udruženih agencija

Foto: Image by Tung Lam from Pixabay
Marketinške agencije McCann, DRV i AdVenture, zajedno s medijskim agencijama UM, Initiative, Media Jobs, kao i Media Pool, koje uspješno posluju na osam tržišta jugoistočne Europe, udružuju snage unutar AMA Group. Sve agencije zadržavaju svoj brend identitet, a ovo udruživanje omogućuje bolju sinergiju agencija, integraciju timova, razmjenu znanja, iskustava te pristup podacima i alatima. Zahvaljujući tome, klijenti će pod istim krovom, na jednom mjestu, imati sve komunikacijske usluge potrebne za razvoj svog poslovanja.
„U AMA Group, strast je pokretač svega što radimo. Naša je misija da kroz kreativnost, znanje i integritet osnažimo brendove za rast i ostvarivanje rezultata, pružajući našim partnerima inovativna i učinkovita rješenja kao odgovor na izazove suvremenog tržišta. Naši ljudi su naša snaga. Više od 400 kreativaca, account menadžera, dizajnera, stratega, medijskih planera, analitičara, digitalnih stručnjaka i copywritera svojim talentom, profesionalnošću i stručnošću stvara dodatnu vrijednost za neke od najvećih svjetskih, regionalnih i lokalnih brendova“, istaknula je Maja Antić, glavna izvršna direktorica AMA Group.
AMA Group posluje na tržištima Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije i Bugarske. U svom poslovanju razvija, njeguje i odražava ključne vrijednosti: snaga ljudi, agilnost u poslovanju, fokus na potrebe klijenata, poštivanje etičkih načela uz težnju izvrsnosti, globalni pristup u radu s klijentima u kombinaciji s lokalnim znanjem te kreativnost vođena strašću.
AMA Group je dio slovačkog Across Media Holdinga (AMH).
Komunikacijski tim AMA Group: Jasna.Uzelac.Braunovic@amagroup.net
Više informacija na Ama Group web stranici i Linkedin profilu.
BackTo comment, you have to sign-in!
Comments (0)