Hrvatska gradi imidž premium destinacije
Foto: hgk
Strateški dokumenti hrvatskog turizma kao jedan od ciljeva postavili su pozicioniranje Hrvatske kao premium destinacije. Tvrtke s premium ponudom okuplja Hrvatska gospodarska komora u platformi Stories – Experience Premium Croatia. Platforma je predstavljena u utorak u hotelu Esplanade Zagreb.
"Turizam je naš najvažniji izvozni proizvod, važan generator rasta i razvoja mnogih regija, ali mijenja se naš stav kakav turizam želimo i što trebamo poduzeti kako bi dugoročno profitirali od ovog važnog sektora i upravljali svim izazovima i rizicima. Hrvatska ima premium brendove, ali je za cjelovit razvoj ovog tipa ponude potrebna kvalitetna koordinacija ključnih dionika, zajedničko nastupanje na međunarodnom tržištu i razvoj projekata koji će stvarati novu premium ponudu", rekao je uvodno predsjednik HGK, Luka Burilović.
Platforma okuplja članice HGK iz sektora hotelijerstva i ugostiteljstva, kampove, marine, vile za odmor, putničke agencije i charter tvrtke.
"Sigurna sam kako će nova platforma Stories u sklopu Hrvatske gospodarske komore, biti još jedan iskorak u jačanju hrvatske turističke ponude. Znamo da Hrvatska danas postaje prepoznata u svijetu ne kao samo destinacija „sunca i mora“ već kao sigurna i kvalitetna destinacija, koja turiste privlači u svako godišnje doba. To nam potvrđuju i odlični turistički i financijski rezultati koji dokazuju kako je razvoj cjelogodišnjeg i održivog turizma moguć ukoliko turistima osiguramo kvalitetnu ponudu, ali i prezentiramo tu ponudu na kvalitetan način. Upravo zato vjerujem kako će ova nova platforma, koja objedinjuje cijelu premium ponudu na jednom mjestu, biti još jedan iskorak u profiliranju Hrvatske kao kvalitetne boutique destinacije", naglasila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
"Turistima je u 2024. godini na cijeni raznolikost i kvaliteta ponude, i to ne samo smještaja i eno-gastronomskih užitaka – već doživljaja. Platforma za premium turizam okuplja tvrtke s vrhunskom ponudom iz sedam djelatnosti koje će zajednički raditi da Hrvatska postane premium brend održivog, cjelogodišnjeg turizma", poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.
Platforma Stories stvarna je akcija u korist Strategije razvoja održivog turizma do 2030. godine čiji je krovni cilj zauzdali negativne učinke masovnog turizma.
"Prema novim strateškim dokumentima hrvatskog turizma našu zemlju želimo pozicionirati u niši između standarda i premiuma. U tome će veliku ulogu imati i naša luxury ponuda koja je sve traženija, ali i kvalitetnija kada govorimo o hrvatskim destinacijama. Na nama je da sustavno nastavljamo razvijati ovaj segment turističke ponude i kvalitetno ga promovirati na inozemnim tržištima pa u tom smislu posebno pozdravljamo kreiranje Platforme Stories – Experience Premium Croatia koja će doprinijeti još uspješnijem predstavljanju svih premium aduta Hrvatske", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se sve više upita partnera odnosi na mogućnosti pružanja premium ponude i autentičnih iskustava, posebno s tržišta SAD-a, Velike Britanije, Njemačke i Francuske.
Na predstavljanju platforme Stories u hotelu Esplanade održana je panel rasprava Priprema – pozor – premium na kojoj se razgovaralo o potencijalima premium turizma u Hrvatskoj. Sudjelovali su Slavija Jačan Obratov, direktorica Sektora za sustav TZ i razvoja proizvoda u HTZ, Iris Domazet, CEO u Adriatic Concierge, Gea Kariž, direktorica Mastercarda za RH, Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI-ja, Josipa Jutt Ferlan, direktorica Zagreb City Hotels i Marin Medak, vlasnik restorana Rougemarin.
Gea Kariž, direktorica Mastercarda za Hrvatsku na panelu govorila je o važnosti povezivanja dionika u turizmu.
"Nama je turizam jedan od glavnih strateških stupova, na toj temi se radi i na lokalnoj i na globalnoj razini s ciljem stvarnog učinka i promjena. U tom kontekstu, udružujemo snage s platformom Stories, usmjereni na stvaranje sinergije između turizma i drugih sektora, što je u skladu s našim težnjama za razvojem turističke ponude kroz digitalizaciju i međusobnu podršku", rekla je Kariž, te je istaknula kako kroz ovu inicijativu, zajednički rade na ostvarivanju dugoročnih ciljeva koji obuhvaćaju rast sektora i promociju Hrvatske kao destinacije jedinstvenih doživljaja.
Na panelu je među ostalim istaknuto da je transformacija smještajnih objekata jedan od preduvjeta jačanja premium ponude Hrvatske.
"Hrvatska se odmiče od percepcije jeftine turističke destinacije, a nismo još potrošili potencijal za razvoj premium ponude. Sve je više manjih i većih hotela koje aktivnom promocijom treba učiniti prepoznatljivima upravo premium segmentu tržišta. Ta dokazano stabilna tržišna niša gostiju smatra da su putovanja, izvrstan smještaj i originalna ponuda dio njihove kvalitete življenja", istaknula je Josipa Jutt Ferlan, Cluster General Manager Hilton hotels Zagreb.
Tvrtke članice platforme na raspolaganju će imati među ostalim pomoć u promociji na stranim tržištima, labeling premium ponuda pod istim nazivnikom kvalitete, te umrežavanje s dionicima premium segmenta. Tvrtke se u platformu mogu uključiti na stranici Stories – Experience Premium Croatia.
Partneri, sponzori i prijatelji platforme Stories su osim Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice i Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Udruga hrvatskih putničkih agencija, TZ Zadarske županije, TZ Dubrovačko-neretvanske županije, TZ Istarske županije, TZ Grada Zagreba, TZ Splitsko-dalmatinske županije, Mastercard, Croatia Airlines, GaultMillau, The Artisan Gin.
BackTo comment, you have to sign-in!
Comments (0)