Volontiranje – važna društvena mreža!
Foto: hcrv
Hrvatski centar za razvoj volonterstva i volonterski centri u Hrvatskoj organiziraju jedanaestu kampanju Hrvatska volontira kako bi istaknuli potencijal za društveni razvoj koji se oslobađa volontiranjem, kada se povežu građani i organizacije iz civilnog, javnog i poslovnog sektora.
Ovom manifestacijom nastojimo potaknuti što veći broj građana i organizacija iz cijele Hrvatske na uključivanje u različite društveno korisne aktivnosti i time promovirati vrijednost volontiranja kao građansku vrlinu i naviku srca.
Kampanja Hrvatska volontira ove će se godine održati od 29. rujna do 2. listopada.
Na sudjelovanje u manifestaciji pozvane su sve neprofitne organizacije - organizatori volontiranja, da organiziraju volonterske aktivnosti koje će donijeti dobrobit za zajednicu u kojoj djeluju.
Svoje volonterske aktivnosti organizatori volontiranja mogu upisati u online aplikaciju: www.hrvatska.volontira.vcz.hr od danas, 6. rujna 2021. do 24. rujna 2021. godine. Unesene aktivnosti bit će objedinjene i dostupne svim građanima na nacionalnoj razini koji će ih moći pretražiti te se uključiti u volonterske aktivnosti koje ih zanimaju.
Kontakt za medije: Hrvatski centar za razvoj volonterstva, Ured Rijeka, Marta Hauser, promocija@hrcv.hr , 051 332 750, 051 586 551.
Ovim putem pozivamo i potičemo i vas da se i ove godine uključite i popratite ovu nacionalnu manifestaciju te objavite najavu o manifestaciji. Vjerujemo da će se kroz veliki broj organizacija, akcija i volontera te veliki broj svih nas uključenih u manifestaciju prikazati i snaga naših težnji u izgradnji humane i aktivne zajednice.
Dodatne informacije o prošlogodišnjoj kampanji pronađite na sljedećim poveznicama:
• izvještaj Hrvatska volontira 2020.
• dokumentarni film o kampanji
Vizuale ovogodišnje kampanje možete pronaći na Google Disku, a uz priopćenje šaljemo i Upute za unos aktivnosti u bazu Hrvatska volontira.
TEMA MANIFESTACIJE „HRVATSKA VOLONTIRA“ 2021.
Posljednjih nekoliko godina u našoj smo zajednici svjedoci različitih kriznih situacija – poplave, izbjegličke krize, pandemija i potresi. Takve izvanredne situacije prirodno i spontano traže reakciju svih dionika društva. Spremnost građana na dobrovoljni i humani angažman u takvim situacijama dokaz je da smo društvo koje prepoznaje istinske ljudske vrijednosti i iskreno vjerujemo kako su, osim ljudskih života, upravo vrijednosti humanizma i solidarnosti naš najvažniji kapital.
Ovogodišnjom kampanjom želimo podsjetiti koliko nam je volontiranje važno za razvoj otpornosti zajednice u izvanrednim situacijama te koliko naše zajedništvo i solidarnost ubrzavaju proces oporavka za vrijeme i nakon krize.
U ovim kriznim situacijama svjedočili smo brojnim pozitivnim pričama o ljudskoj dobroj volji i velikodušnosti, koje su isplivale u trenutcima najveće krize i potrebe. Mnogi ljudi su se prvi puta odlučili volontirati baš u doba pandemije i potresa, jer su uvidjeli veliku potrebu i osjećali su odgovornost prema svojim susjedima i sugrađanima. Upravo ovdje vidimo priliku za proširivanje postojeće baze volontera i uključivanje što većeg broja zainteresiranih građana u volonterske akcije.
Ove godine, između ostaloga, obilježavamo i desetu obljetnicu Europske godine volontiranja, povodom koje se naglašava nekoliko ključnih značajki modernog razumijevanja koncepta volonterstva u Europi, a to su osnaživanje, zahvalnost, inkluzivni angažman te međusektorska suradnja i dijeljenje resursa.
Budući da najvažnija snaga volontiranja leži u slobodnoj i dobroj volji da budemo tu za druge i za zajednicu, ove godine smo odlučili kampanjom dodatno odati priznanje volonterima koji su pomagali i pomažu u kriznim situacijama, promovirajući primjere dobre prakse kroz volonterske priče i online kampanju na društvenim mrežama, www.instagram.com/hrvatska_volontira/ i www.facebook.com/hrvatskavolontira .
Ovogodišnjom kampanjom želimo podsjetiti koliko nam je volontiranje važno za razvoj otpornosti zajednice u kriznim situacijama te koliko naše zajedništvo i solidarnost ubrzavaju proces oporavka za vrijeme i nakon krize.
Stoga je ovogodišnji slogan kampanje: Važna društvena mreža.
Poruke koje ove godine šaljemo kroz našu kampanju:
Dobro je što ste tu.
Hvala što ste tu.
BackTo comment, you have to sign-in!
Comments (0)